John Powell (ze stáje Hanse Zimmera) umí tvořit velice rozmanitou hudbu, soundtrack k Hancockovi je toho jasným důkazem. Hned první track SUV Chase totiž překvapí svým feelingem 70. let, který mi v určitých fragmentech připomíná muziku k Jamesi Bondovi. Flák jak se patří. Rozmanitost se ale naplno projeví až ve druhé skladbě. Ač si může posluchač bláhově myslet, že John, Meet Ray bude jen utahaností, která by dokonale pasovala na některý z dokumentárních filmů, přibližně v třicáté vteřině je všechno jinak. Powell si hraje s melodií jak se mu zlíbí. A zní to dobře. Ta hravost je hned zpečetěna ve trojce. Train Disaster totiž rozjede rázná rychlovka, jež se však uprostřed skladby najednou změní v pohodu s bluesovým nádechem. Prostě jedna radost.
Sedmý Superhero Comix zase hezky kombinuje dechy se strunami a Marry Bring Meatballs úplně otočí. Folkaři při jejím poslechu jistě zaplesají. The War krapet ospalosti vyváží do neskutečné vřavy, bez níž by akční film jakoby nebyl, což potvrzuje i nářez v podobě Hollywood Blvd – jasně jedna z nejlepších věcí na cdčku. Dvacítka The Moon and The Superhero to pak celé v kolosálním, přesto však hravém duchu zabalí.
Soundtrack k Hancockovi je jedna radost. Tím neříkám, že nemá hluchá místa, naopak, tu a tam to zaskřípe, ovšem ne v takovém měřítku, jako u filmů z poslední doby. Jestli nemáte vyhraněný hudební styl, Powellovy pecky by vás mohly chytit.
Seznam skladeb:1. SUV Chase (2:01)
2. John, Meet Ray (2:05)
3. Train Disaster (2:40)
4. Meatballs? (0:57)
5. The Trailer (2:00)
6. French asshole (1:32)
7. Superhero Comix (0:44)
8. You Should Go! (0:51)
9. Mary Brings Meatballs (1:33)
10. Getting Therapy (2:18)
11. To War (1:19)
12. I Really Hate That Word (0:48)
13. Standing Ovation (1:06)
14. The Kiss (2:20)
15. Indestructible (2:05)
16. Hollywood Blvd (6:24)
17. Mortal (5:27)
18. Upon Us All (1:19)
19. Death And Transfiguration (3:55)
20. The Moon And The Superhero (3:13)